szpareczka201278 Nowy Sącz
Sympatyczna panna pozna najlepiej kawalera. Lubię kontakty między ludzkie zwłaszcza te łóżkowe. Sex z księgową w biurze na stole, pod stołem, przy ścianie, w toalecie, to niektóre pozycje, które przychodzą mi do głowy podczas nudnego czasu w pracy. Nie interesuje się zbytnio pierdołami. Interesuje mnie ostry seks
KretońskaLerka Nowy Sącz
Jeśli szukasz dojrzałej i normalnej dziewczyny to dziś jest Twój szczęśliwy dzień. Docenię każdego kto będzie dla mnie dobry. Szukam faceta, który lubi podróże. Pracuję w biurze turystycznym Mam naturę imprezowiczki. Trudno utrzymać mnie w domu. Najchętniej tylko bym się bawiła i korzystała z życia.
felinka+1004 Nowy Sącz
Jestem trochę perwersyjną wdową. Nie mam większych wymagań. Lubię wszystko co przyjemne. Pracuję na roli. Ale to chyba nie ma znaczenia. W wolnych chwilach uwielbiam robić zdjęcia. Interesuję się sztuką fotografii już od kilku lat i myślę, że mam się już czym pochwalić.
Sado-maso 7655 Tropie
30-latka z charakterkiem ma ochotę korzystać z życia bardziej niż do tej pory. Potrafię dogadać się z każdym. Chcesz się zabawić z seksowną pielęgniarką na łóżku szpitalnym? Koniecznie się ze mną umów, pokaże Ci co potrafię, będzie bardzo dziko. Fajnie jest gdy facet lubi zwierzątka tak jak ja.
antucha35750 Piaski
Delikatna i przepiękna 19-latka ma już dość znajomości z równolatkami albo gówniarzami. Poznam dojrzalszego pana. Ważne żeby był zadbany i najlepiej bogaty ;). To oczywiście żarcik. :) Zajmuję się obsługą kredytów, codziennie odwiedza mnie cała masa klientów. Kiedy przychodzi jakiś przystojny mężczyzna od razu robię się mokra. Sądzę że jest to wynikiem mojego niezaspokojenia seksualnego i monotonnej pracy. Lubisz mądre kobiety? Odezwij się szybko.
Moniqe+1992 Nowy Sącz
Wilgotna cipka, małe piersi i wieczna ochota na seks. Czego chcieć więcej? Mi brakuje tylko dyskretnego kochanka. Może znajdę tutaj takiego ? Nie pomyśl tylko, że jestem dziwką, bo to, że nie chodzę do pracy, a ogłaszam się na tej stronie, nie musi znaczyć, że daję dupy za kasę. Jestem uczciwą kobietą, ale lubię sex. Mam ochotę się dobrze zabawić. Ale brakuje mi dobrego towarzystwa na imprezie. Może pomożesz mi to zmienić?
Profile, które ostatnio oglądałeś